A onda sam upoznala Njega

Ponedjeljak navečer… školski dan kao i svaki drugi. S obzirom da sam maturantica, pritisak oko kraja škole postajao je veći iz dana u dan. Planovi za zadnji dan, natpisi na majicama, pripreme za državnu maturu, starci koji kljucaju o tome kako bi mi što veći postotak donio  bodove za  upis na željeni fakultet, tzv. prijatelji koji mijenjaju mišljenje kako vjetar puše.. svega mi je taj dan bilo dosta. Zatvorila sam se u svoju sobu, upalila laptop i jedno 5 min razmišljala što da upišem u  google. A onda mi je palo napamet nešto što nikad prije. Upisala sam ime jednog dating site-a i odlučila se registrirati, Dodala sam par svojih slika i za nekih pol sata imala sam dosta pregleda profila i par poruka. Na neke sam odgovorila čisto iz pristojnosti, a neke sam odlučila ignorirati jer su poruke bile toliko “šovinističke” da jednostavno nisam imala živaca ni za koga, a bila sam svađalački raspoložena tako da sam se ipak suzdržala, jer, da nisam,  posvađala bi se s njima. Digla sam se i uzela iz ormara majicu u kojoj spavam, te skinula sa sebe sve osim gaćica i navukla majicu na sebe. Vratila sam se za laptop i htjela se odjaviti kada sam vidjela da sam dobila još jednu poruku. Otpuhnula sam i i odlučila frajeru sasuti sve što sam nakupljala u sebi, a onda sam pročitala poruku koja mi je skroz popravila raspoloženje..

Hej, prekrasna si. Imaš tako lijepo, neutralno lice i predivne usne.”

Izmamio mi je osmjeh.  Bio je tako iskren osmjeh, nakon cjelodnevne napetosti to mi je taaaako dobro došlo. Otvorila sam njegov profil. Imao je crnu kosu i smeđe oči. lice mu je bio predivno. Bez ijednog madeža ili prištića.  usne su mu bile razvučene u blagi osmjeh, nosio je na sebi bijelu majicu i držao nešto u ruci. Pogledala sam i ostale slike. Jedan zamišljeni pogled u daljinu, jedan ozbiljan pogled, usne prekrasne. Pogled je bio tako nekako hladan da me iste sekunde oborio s nogu. Kada sam vidjela “ozbiljnu” fotku imala sam osjećaj da sam ga već negdje vidjela. teško zaboravljam lica, ali zna mi se desiti da umislim da sam nekoga vidjela, pa sam mu taj detalj odlučila prešutjeti i počela sam tipkati odgovor.

“Hej, hvala ti. Drago mi je da još postoj netko tko nije šovinist ovdje, a, osim toga, i ti si jako lijep 🙂 .”  

Odgovorio mi je na poruku, a ja sam mu na to napisala  nek’ me pričeka par minuta, da se idem prebaciti u krevet, te da ću se prijaviti preko mobitela. (prijavila sam se u app store i skinula aplikaciju tog sitea)

Za par minuta ležala sam na krevetu i nestrpljivo čekala da mi se učita aplikacija kako bi svome  “Gospodinu Savršenom” mogla odgovoriti. Čekao me kao što je i obećao.  Počeli smo pričati o nekim neobaveznim temama. Ja sam mu rekla da sam maturantica, a on meni da je restaurator. Zamolila sam ga da mi priča o svome poslu, a ja sam njemu pričala o fakultetu koji želim upisati. Prolazili su sati, a ja sam se osjećala jako ugodno s Njim.  Osjetila sam kako mi neka struja prolazi tijelom, zatvorila sam oči i zamislila se s potpuno nepoznatim frajerom. U meni je nešto puklo, počela sam se divljački ponašati.  Željela sam ga. Željela sam ga tako jako, bila sam sva vlažna i ruka mi je u sekundi kliznula u gaćice, dirala sam se. Drhtala sam.  U meni se pojavila neka drolja, nešto što prije nikad nisam toliko intenzivno osjetila.   Pokušala sam temu okrenuti na seks, a on…  On je igru spremno prhvatio ali me držao na takvoj distanci da sam se sva napaljena vrtila u svome krevetu. počela sam se znojiti. skinula sam pokrivač sa sebe i pokušavala ga isprovocirati porukama. Htjela sam da me napali, da mi pomogne da svršim, da mi kaže da sam njegova drolja, da će me razvaliti, ali to se nije dogodilo. Radila sam sve živo da ga isprovociram, a on me hladokrvno držao podalje. To me zapravo tjeralo da ga želim još više. U tom trenutku sam bila toliko napaljena da sam ga skoro počela moliti da me uzme i potroši, ali nisam to napravila. Progutala sam knedlu i napisala mu:

“A da mi jednostavno daš da ti popušim?!”

Znala sam da nakon ovog nema nazad, srce mi je luđački tuklo, iz pičke mi je curilo kao ludo. pogledala sam u mobitel.

*Master typing…”

 “Isuse, sad će me odjebat, sto posto, nađem normalnog frajera i idem razmišljat pičkom a ne glavom, sranje, šta sad da radim? Da mu kažem da se šalim?” – Pomislila sam.

“Sigurna si da bi mogla?” – Ubrzo sam dobila odgovor

Ajme, ovog je nemoguće slomiti.” – Ponovno sam pomislila. “A osim toga, ja sam za njega ništa. Neiskusna sam, nevina, baš bi se on slomio na provokacije nevine balave curice koja si umišlja da je drolja.” Bila sam tako razočarana u sebe. On kao da je to znao. Počeo je provocirati i on mene, ali taman kad bi pomislila da bi moglo nešto biti, postao bi hladan. Tako me jebeno uništavao. Odlučila sam više ga ne provocirati. Vidjela sam, on nije kao većina. (a tako sam mu željela popušiti, tako sam htjela da mi glavu divljački nabije na kurac, a onda da me uništi kurcem, jezikom i prstima ne obazirući se na moje cviljenje, na bol, željela sam osjetiti bol, šamar, ali bio je tako staložen i smiren) Tako sam ga mrzila tada. Tako sam ga mrzila i željela u sebi, duboko, jako i bolno.

Baš kada sam mu se željela ispričati zbog provokacija i ponašanja  rekao mi je da bi me mogao učiniti svojom prljavom kurvetinom, ali da još nisam spremna na to. S obzirom da je bilo već 3 ujutro, pozdravila sam ga, pitala da li se čujemo sutra. (morala sam ustati u 6) odgovorio mi je potvrdno, a ja sam zaključala mobitel, bacila ga na krevet i zaspala s vlažnom pičkom i osmjehom na licu..

Popustit će On, kad – tad” – rekla sam tiho i utonula u san.

Komentiraj